Abonament taniej przez 24 miesiące. 5G dostępne na wybranych obszarach.
Przeniesienie numeru do sieci Play
1. Dlaczego warto przenieść numer do Play?
Wszystkie formalności załatwimy za Ciebie. Dodatkowo możesz przenieść numer do Play nawet 6 miesięcy wcześniej. Odbierasz smartfon od razu przy podpisaniu umowy.
Dodatkowo możesz zyskać:
2. Jak przenieść numer od innego operatora na abonament w Play?
1. Wejdź na www.play.pl, a następnie wybierz ofertę abonamentową dopasowaną do Twoich potrzeb.
2. Po wybraniu oferty trafisz na stronę z podsumowaniem zamówienia.
3. Na stronie z podsumowaniem zamówienia wpisz numer jaki chcesz przenieść do Play, a następnie kliknij zatwierdź.
4. Na podany przez Ciebie numer zostanie wysłany sms z kodem, który musisz wpisać do autoryzacji zamówienia.
5. Po wpisaniu kodu otrzymasz komunikat z informacją "Weryfikacja przebiegła pomyślnie". Wybierz informacje dotyczące Twojego operatora oraz kiedy kończy Ci się umowa.
6. Po weryfikacji numeru przejdź na sam koniec zamówienia i przygotuj dowód osobisty w celu uzupełnienia danych w następnym kroku.
7. Po wypełnieniu wniosku z danymi przechodzisz do kroku z wyborem dostawy. Wybierz opcję dopasowaną do Twoich potrzeb.
8. Ostatnim krokiem w procesie jest informacja podsumowująca zamówienie - informacje o zamówieniu oraz sposobie dostawy. Dziękujemy, że wybrałeś Play!
3. Mam podpisaną umowę. Kiedy mój numer przeniesie się do Play?
Powiadomimy Cię o tym SMS-em lub e-mailem.
4. Jeszcze przez 6 miesięcy mam umowę z obecnym operatorem. Czy mogę już przenieść swój numer na abonament w Play?
Tak, otrzymasz od nas numer tymczasowy – do czasu, aż przeniesiesz swój aktualny numer.
5. Czym jest numer tymczasowy?
To numer, który bezpłatnie dostajesz od nas do czasu, aż przeniesiesz na abonament w Play swój aktualny numer. W pakiecie startowym znajdziesz także:
wybraną przez Ciebie ofertę docelową,
kartę SIM – gdy skończy się Twoja aktualna umowa, przeniesiemy na nią Twój numer.
6. Czy będę płacił w 2 sieciach na raz?
Do czasu przeniesienia numeru (max. 6 miesięcy) nie zapłacisz za abonament w Play.
7. Skąd będę wiedzieć, że mój numer przeniósł się do Play?
Dzień wcześniej otrzymasz od nas powiadomienie SMS-em lub e-mailem.
8. Mój numer jest zarejestrowany na inną osobę, Jak mogę go przenieść?
Numer, który chcesz przenieść jest zarejestrowany na inną osobę? Żaden problem! Odwiedźcie wspólnie salon Play a my załatwimy za Was wszelkie formalności, bez potrzeby dodatkowej wizyty u obecnego operatora. Numer zarejestrujemy na Twoje dane.
9. Jak anulować wniosek o przeniesienie numeru?
Wniosek możesz anulować najpóźniej 2 dni przed wyznaczoną datą przeniesienia.
Pamiętaj, że samo anulowanie wniosku o przeniesienie numeru nie oznacza automatycznego anulowania podpisanej umowy z numerem tymczasowym.
Przedłużenie umowy w Play
1. Jak mogę przedłużyć swoją umowę na abonament w Play?
Wejdź na www.play.pl lub odwiedź nasz salon, a my załatwimy za Ciebie wszystkie formalności.
2. Kiedy mogę przedłużyć swoją umowę na abonament w Play?
Odwiedź salon Play lub zadzwoń na infolinię *500. Konsultant sprawdzi Twoją umowę i udzieli Ci informacji.
3. Czy przy przedłużeniu umowy zapłacę opłatę aktywacyjną?
Nie.
Kolejne numery w Play
1. Chcę kupić kolejny abonament w Play. Co muszę zrobić?
Odwiedź salon Play lub wejdź na www.play.pl i wybierz swoją ofertę. Pamiętaj, że za posiadanie pięciu numerów w grupie możesz otrzymać rabat 30 zł! Rabat naliczany jest na numerze głównym. A to oznacza, że za piąty numer:
w grupach L i Homebox – zapłacisz 5 zł,
w grupie M – nic nie zapłacisz!
Aktywacja usług w Play
1. Ile kosztuje opłata aktywacyjna?
50 zł za pierwszy numer. 35 zł za kolejny numer lub 25 zł, jeśli przenosisz numer do Play.
2. Jak aktywować numer?
Włóż kartę sim do telefonu. Nic więcej nie musisz robić 😊