Apple
Apple Watch Series 6
Apple Watch Series 7
Apple Watch Series 8
Apple Watch Series 9
Apple Watch Series 10
Apple Watch Ultra 1
Apple Watch Ultra 2
Apple Watch SE (2. gen.)
Wszystkie urządzenia muszą posiadać system watchOS 11.4 lub nowszy oraz muszą być sparowane z iPhone XR lub nowszym, posiadającym system iOS 18.4 lub nowszy.
Samsung
Galaxy Watch Ultra LTE
Galaxy Watch7 LTE 40 mm
Galaxy Watch7 LTE 44 mm
Galaxy Watch6 Classic LTE 47 mm
HUAWEI
Watch 4 Pro Space Edition LTE
Watch 4 Pro LTE
Watch 4 LTE
W ten sposób aktywujesz Multi SIM na zegarkach opartych na systemie watchOS.
Aplikacja poprowadzi Cię przez kolejne kroki instalacji Multi SIM.
Żeby wyłączyć usługę Multi SIM skontaktuj się z Konsultantem w Salonie Play lub na infolinii pod numerem *500. Usunięcie profilu z urządzenia nie oznacza wyłączenia usługi.
Czym się różni eSIM od Multi SIM?
eSIM to wirtualny zamiennik Twojej karty SIM, którego wymiana jest bezpłatna. Szczegółowe informacje znajdziesz na www.play.pl/esim. Natomiast Multi SIM to kopia Twojej karty SIM lub eSIM, której możesz używać w smartwatchu na tej samej zasadzie co w telefonie.
Czy muszę mieć eSIM, żeby korzystać z Multi SIM
Nie, żeby włączyć usługę Multi SIM, nie musisz mieć eSIM. Rodzaj karty w Twoim telefonie nie ma wpływu na Multi SIM.
W jakich ofertach mogę korzystać z Multi SIM?
Swoją ofertę możesz sprawdzić kodem *111*49*1#.
Czy Multi SIM jest dostępny dla ofert na kartę lub MIX?
Nie, obecnie usługa jest dostępna tylko dla wybranych ofert abonamentowych.