Korzyści wykorzystania Centrali Wirtualnej:
- Skuteczna komunikacja: koniec z nieodebranymi połączeniami dzięki elastycznemu przekierowywaniu i kolejkowaniu połączeń,
- Pełna kontrola: intuicyjny portal pozwala na kompleksową konfigurację i zarządzanie siecią,
- Więcej czasu na biznes: zdalne zarządzanie siecią przez portal Self-Service to znaczna oszczędność czasu względem klasycznych rozwiązań,
- Pełna skalowalność: możliwość dodawania nowych użytkowników w zależności od potrzeb firmy,
- Realne oszczędności: niski, miesięczny abonament oraz brak konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków na sprzęt i jego obsługę,
- Zastosowanie jednolitej numeracji dla całego systemu bez względu na liczbę fizycznych lokalizacji,
- Zastosowanie numeracji skróconej, alternatywnie dla numeracji publicznej,
- Możliwość włączenia małych oddziałów bez konieczności inwestowania w centrale abonenckie,
- Inicjowanie, odbieranie i przełączanie połączeń,
- Połączenia oczekujące i zbieranie połączeń przychodzących,
- Możliwość logowania aparatów z dowolnego miejsca,
- Możliwość konfiguracji uprawnień dzwonienia dla poszczególnych aparatów,
- Abonament uzależniony jest od ilości obsługiwanych użytkowników systemu telefonicznego.
Usługi dodatkowe:
Rejestrator – możliwość nagrywania rozmów i ich zapisu na dysku lokalnym przez interfejs www.
Fax System – obsługa faksów. Zaawansowany panel Fax System lub proste przekierowania.
SMS System – usługa pozwalająca na błyskawiczny kontakt z klientami. Informuj ich na bieżąco o zmianach w firmie, trwających promocjach lub wprowadź nowy kanał komunikacji o nowych produktach.
Powitania – profesjonalne powitania telefoniczne i nagrania do IVR. Możliwość skorzystania ze znanych i lubianych głosy aktorów i dziennikarzy, którzy z najwyższym profesjonalizmem zrealizują najbardziej wymagające zlecenia.
Adephone – aplikacja dla Windows bazująca na protokole SIP, nieograniczona sprzętowo i umożliwiająca kontakt telefoniczny – tzw. software’owy telefon internetowy. Oprogramowanie umożliwia dzwonienie i odbieranie rozmów przez sieć zapewniając użytkownikowi własny numery telefoniczny lub kilku numerów jeśli jest taka konieczność. Do komfortowego korzystania niezbędne będą słuchawki z mikrofonem lub w wersji minimum zestaw mikrofon + głośniki.