1. Kliknij „Aktywność” w dolnym menu

    • wykorzystanym internecie
    • zrealizowanych połączeniach
    • wysłanych SMS-ach i MMS-ach
    • zakupionych pakietach i usługach
  2. Wybierz „Tylko płatne”, żeby sprawdzić, za które aktywności naliczyliśmy opłaty poza pakietami

Możesz sprawdzić historię aktywności maksymalnie za ostatnie 6 miesięcy. Jeśli wybierzesz własny zakres, za który chcesz wygenerować raport, możesz ustawić przedział do 35 dni.

  1. W sekcji „Twoje środki” kliknij w „Szczegóły taryfy”

  2. Zobacz dostępne dla Ciebie opcje

  3. Zatwierdź zmianę klikając „Wybierz"

Zmiana taryfy trwa zazwyczaj kilka minut. Poinformujemy Cię kiedy ją aktywujemy. Opcja zmiany taryfy w aplikacji jest dostępna tylko dla Klientów prepaid

  1. Kliknij „Blokady i limity” 

  2. Sprawdzisz tu miesięczny limit i pozostały limit w obecnym okresie rozliczeniowym. Możesz też zmienić limit lub założyć blokadę.

    • zmienić ustawienia blokady połączeń z numerów zastrzeżonych
    • zmienić ustawienia blokady połączeń międzynarodowych
    • zastrzec numer

Blokady i limity zmieniasz dla każdego numeru telefonu oddzielnie. Zobacz jak możesz przełączyć się między numerami

  1. Wybierz „Pomoc” w prawym dolnym rogu ekranu

  2. Przy każdym zgłoszeniu zobaczysz jego status

  3. Zobaczysz jego szczegóły i naszą odpowiedź

  1. Wybierz „Pomoc” w prawym dolnym rogu ekranu

    • Zadzwoń do Obsługi Klienta
    • Czatuj z nami - rozpocznij czat z konsultantem
    • Odwiedź salon - sprawdź najbliższy salon na mapie

    Za połączenie z Obsługą Klienta zapłacisz zgodnie ze swoją taryfą
    Podczas rozmowy z konsultantem infolinii lub czatu możesz zarejestrować zgłoszenie

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line