Kliknij ikonkę ustawień w prawym górnym rogu ekranu – przejdziesz do zakładki „Twoje konto”.
Sprawdzisz tu najważniejsze informacje:
Sprawdź poniżej, w jaki sposób możesz wymienić kartę SIM na eSIM.
W sekcji „Zarządzaj kartą” kliknij „Wymień kartę na eSIM”.
Aplikacja może poprosić Cię o podanie danych uwierzytelniających.
Sprawdź, czy karta SIM, którą wymieniasz jest w telefonie, wyłącz Wi-fi i włącz transmisję danych, kliknij „Dalej”.
Użyj PINu lub biometrii.
Jeśli korzystasz z telefonu z systemem:
Dotychczasowa karta SIM będzie jeszcze aktywna przez 3h, potem ją wyłączymy.
Potwierdzenie aktywacji karty eSIM otrzymasz SMS-em.
W tej sytuacji nie możesz kontynuować procesu z uwagi na to, że rejestr prowadzony przez Ministerstwo Cyfryzacji jest niedostępny i nie możemy zweryfikować statusu Twojego numeru PESEL. Spróbuj ponownie za 15 minut.
W tej sytuacji nie możesz wymienić karty dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL. Jeśli wycofasz zastrzeżenie w aplikacji mObywatel, rejestr Ministerstwa zostanie odświeżony o tę informację po upływie 30 minut. Możesz kontynuować wymianę karty SIM w Play24 dopiero po tym czasie.
W tej sytuacji nie możesz wymienić karty w aplikacji. Nie podałeś nam swojego numeru PESEL lub jest on nieprawidłowy. Uzupełnij lub popraw numer w naszym salonie i ponownie wymień kartę w aplikacji Play24.
Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line