Pojawi się sekcja do zarządzania usługą
Na ekranie zobaczysz dostępne akcje, które możesz wykonać samodzielnie.
Postępuj zgodnie z komunikatami
Zobaczysz tu również numer seryjny urządzenia oraz jego nazwę.
Sprawdź ustawienia, które wskażemy na ekranie
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie
Wybierz „Nazwa i hasło do sieci Wi-Fi”
Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi pojawi się jedna nazwa
Wprowadź nowe hasło lub nową nazwę i potwierdź zmianę przez PIN lub biometrię
Gotowe!
Pamiętaj, że po zmianie hasła lub nazwy sieci, musisz się połączyć ponownie
Przekierujemy Cię do listy dostępnych sieci
Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi, pojawi się jedna nazwa
Wygenerujemy kod QR, który pozwoli połączyć się z siecią bez wpisywania hasła
Kod QR będziemy mogli wygenerować dopiero po pierwszej zmianie hasła do sieci w Play24
Aby korzystać z internetu, wystarczy zeskanować kod QR
Sprawdź, czy w sekcji „Twój internet” wyświetla się komunikat o planowanych pracach lub spadku jakości usług. Jeśli tak, kliknij go
Znajdziesz w nim datę rozpoczęcia i datę zakończenia planowanych pcrac
Wystarczy, że klikniesz krótki komunikat nad sekcją „Zarządzanie usługą”
Pojawi się sekcja do zarządzania usługą
Z dostępnych opcji wybierz „Diody routera”
Możesz je włączyć/wyłączyć oraz wybrać tryb nocny w którym możesz zaznaczyć przedział godzinowy w jakich router ma być podświetlony
Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line