Rozwiąż problem
v
Router został zrestartowany
  1. Pojawi się sekcja do zarządzania usługą

  2. Na ekranie zobaczysz dostępne akcje, które możesz wykonać samodzielnie. 

  3. Postępuj zgodnie z komunikatami

    Zobaczysz tu również numer seryjny urządzenia oraz jego nazwę. 

  1. Sprawdź ustawienia, które wskażemy na ekranie

  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie

  1. Wybierz „Nazwa i hasło do sieci Wi-Fi”

  2. Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi pojawi się jedna nazwa

  3. Wprowadź nowe hasło lub nową nazwę i potwierdź zmianę przez PIN lub biometrię

    Gotowe!

    Pamiętaj, że po zmianie hasła lub nazwy sieci, musisz się połączyć ponownie 
     

  1. Przekierujemy Cię do listy dostępnych sieci

  2. Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi, pojawi się jedna nazwa

  3. Wygenerujemy kod QR, który pozwoli połączyć się z siecią bez wpisywania hasła

    Kod QR będziemy mogli wygenerować dopiero po pierwszej zmianie hasła do sieci w Play24

  4. Aby korzystać z internetu, wystarczy zeskanować kod QR

  1. Sprawdź, czy w sekcji „Twój internet” wyświetla się komunikat o planowanych pracach lub spadku jakości usług. Jeśli tak, kliknij go

  2. Znajdziesz w nim datę rozpoczęcia i datę zakończenia planowanych pcrac

  3. Wystarczy, że klikniesz krótki komunikat nad sekcją „Zarządzanie usługą”

  1. Pojawi się sekcja do zarządzania usługą

  2. Z dostępnych opcji wybierz „Diody routera”

  3. Możesz je włączyć/wyłączyć oraz wybrać tryb nocny w którym możesz zaznaczyć przedział godzinowy w jakich router ma być podświetlony

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line