Dlaczego otrzymałem wiadomość dotyczącą wymiany TV 4K BOX?
Aktualnie korzystasz z dekodera TV 4K BOX, który zostanie wymieniony na nowe urządzenie Play BOX TV.
Dlaczego wymieniamy dekoder TV 4K BOX?
Dekoder nie będzie już wspierany, ze względów technologicznych. Starym dekoderom nie będziemy aktualizować oprogramowania i nie będziemy ich wspierać. Dlatego wycofujemy go z i zastępujemy nowoczesnym Play BOX TV.
Nowa technologia oparta na Android TV daje Ci więcej możliwości np. instalacja aplikacji typu Netflix, MAX, itp.
Co jeżeli nie wymienię dekodera?
Jeżeli nie wymienisz dekodera na Play BOX TV, stracisz dostęp do Usługi Telewizyjnej na aktualnie posiadanym dekoderze TV 4K BOX.
Jaka jest podstawa prawna wymiany dekodera?
Dekoder wymieniamy zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług - par. 12 ust. 1.
Czy wymiana jest płatna?
Wymiana jest bezpłatna i nie pociąga za sobą żadnych dodatkowych kosztów.
W jaki sposób mogę umówić wymianę urządzenia?
Umów wymianę:
Co zrobić ze starym dekoderem?
Stary dekoder możesz wyrzucić do kosza z elektrośmieciami lub odesłać bezpłatnie do nas - sprawdź jak to zrobić.
Czy podczas wymiany muszę zmieniać ustawienia Internetu?
Nie musisz nic zmieniać w ustawieniach swojego modemu.
Czy wszystkie pakiety dodatkowe będą dostępne na nowym dekoderze?
Tak, wszystkie Twoje pakiety będą również na nowym dekoderze Play BOX TV.
Czy wysokość abonamentu się zmieni?
Nie, wysokość Twojego abonamentu nie zmieni się.
Co z moimi nagraniami na dekoderze TV 4K BOX?
Nagrania ze starego dekodera nie będę dostępne. Większość programów znajdziesz jednak w bibliotekach VOD na nowym dekoderze Play BOX TV.
Czy mogę nagrywać programy na nowym dekoderze?
Tak, na nowym dekoderze możesz nagrywać Twoje ulubione programy.
Ile mam czasu na podłączenie nowego dekodera?
Od odebrania Play BOX TV, podłącz nowy dekoder w ciągu 5 dni. Po tym czasie wyłączymy Usługę Telewizyjną na starym dekoderze.
Do kiedy telewizja będzie dostępna na dotychczasowym dekoderze TV 4K BOX?
O dacie poinformujemy Cię e-mailem lub listem.
Nowy dekoder nie działa - gdzie zgłosić problem?
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 813 813 813.
Jak zalogować się do Play NOW?
Aby zalogować się do Play NOW:
Jeśli nie dostałeś SMS-a, skontaktuj się z nami pod numerem 813 813 813.
Dekoder Play BOX TV
Przewodnik po telewizji Play
Instrukcja wymiany dekodera
Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line