Obowiązek informacyjny i podstawa prawna

Kiedy podpisujesz umowę lub kiedy przekazujemy Ci informacje o naszej ofercie, przekazujesz nam swoje dane osobowe (np. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail). Masz prawo wiedzieć, dlaczego przetwarzamy Twoje dane.

Informujemy Cię o tym na podstawie obowiązku informacyjnego.

Podstawa prawna obowiązku informacyjnego: art. 13 albo art. 14 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”.

Administrator i Inspektor Ochrony Danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest P4 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wynalazek 1, dalej „Play”. 

Z Inspektorem Ochrony Danych w Play możesz się skontaktować:

  • elektronicznie na adres iod@pomocplay.pl
  • listownie na adres:

P4 Sp. z o.o.
ul. Wynalazek 1
02-677 Warszawa
z dopiskiem „Dane osobowe"

Cele oraz podstawy prawne gromadzenia i przetwarzania danych osobowych

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:

Cel Wymóg ustawowy (Klient) Wymóg umowny (Klient) Warunek zawarcia umowy (Klient) Reprezentant
Zawarcie i realizacja umowyTakTakTakTak
Sprzedaż produktów i usługTakTakTakTak
Świadczenie usługTakTakTakTak
Sprawdzanie wiarygodności płatniczejNieTakNieNie
Obsługa płatności i rozliczeńTakTakTakTak
Obsługa czynności serwisowychTakTakTakTak
Wykrywanie i zapobieganie nadużyciomTakTakNieTak
Prowadzenie analiz i statystykaNieTakNieNie
Prowadzenie działań marketingowychNieTakNieTak
Ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeńTakTakNieTak
Archiwizacja danych i dokumentówTakTakTakTak
ProfilowanieNieTakNieNie
Udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski i żądaniaTakTakNieTak

Twoje dane osobowe będą przetwarzane, w przypadku gdy:

Warunek przetwarzania danych osobowych Klient Reprezentant
wyrazisz zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODOTakNie
jest to niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODOTakNie
jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Play – art. 6 ust. 1 lit. c) RODOTakTak
jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Play lub przez stronę trzecią – art. 6 ust. 1 lit. f) RODOTakTak

Konsekwencją niepodania danych może być:

  • odmowa zawarcia umowy lub jej utrudniona realizacja
  • zawarcie umowy na mniej korzystnych warunkach
  • brak możliwości korzystania z określonych usług
  • brak udzielenia odpowiedzi na pisma, wnioski i żądania
     

Okres przechowywania danych

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe:

  • realizacja umowy – przez okres obowiązywania umowy (do jej rozwiązania lub wygaśnięcia)
  • zgoda na sprawdzenie wiarygodności płatniczej, jeśli nie dojdzie do zawarcia umowy – 12 miesięcy
  • dane potrzebne do wystawienia faktury oraz dowody księgowe, obsługa płatności i rozliczeń – 5 lat od końca okresu podatkowego
  • analizy i statystyka – do 7 lat
  • dane dotyczące wyroków sądowych lub nadużyć – do 7 lat od wydania prawomocnego wyroku
  • działania marketingowe – do odwołania zgody lub wniesienia sprzeciwu
  • archiwizacja danych i dokumentów – do 7 lat
  • profilowanie – do wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu
  • ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń – do 7 lat
  • udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski i żądania – do 7 lat

Przekazywanie danych

Twoje dane osobowe będziemy przekazywać następującym kategoriom odbiorców:

  • firmy kurierskie lub operatorzy pocztowi
  • banki
  • biura informacji gospodarczej i biura informacji kredytowej
  • nabywcy wierzytelności
  • firmy oferujące produkty i usługi we współpracy z Play
  • kancelarie prawne
  • audytorzy
  • urzędy skarbowe
  • firmy dostarczające narzędzia i usługi umożliwiające prowadzenie analiz i statystyki
  • podmioty zależne od Play
  • podmioty przetwarzające, czyli podwykonawcy współpracujący z Play (np. sieć sprzedaży, Call Center, archiwum dokumentów, audytorzy, firmy doradcze i konsultingowe, firmy/agencje reklamowe, marketingowe i badawcze, obsługa i utrzymanie sieci telekomunikacyjnej i systemów IT, windykacja należności)
  • podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa (w tym sądy, prokuratorzy, komornicy, organy regulacyjne i nadzorcze)

Możemy przekazywać Twoje dane do państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), zapewniając przy tym odpowiedni poziom ochrony i stosując odpowiednie przepisy prawa.

Źródło danych (w przypadku reprezentantów)

Twoje dane osobowe (identyfikacyjne i kontaktowe) pozyskaliśmy od Ciebie lub pochodzą one ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), KRS (Krajowy Rejestr Sądowy), GUS (Główny Urząd Statystyczny).

Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Masz następujące prawa:

  • dostępu do treści Twoich danych osobowych
  • żądania sprostowania Twoich danych osobowych
  • żądania usunięcia Twoich danych osobowych
  • żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych
  • do przenoszenia Twoich danych osobowych
  • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych ze względu na szczególną sytuację

Masz prawo do wycofania wyrażonej zgody, gdy jest podstawą przetwarzania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych sprzed wycofania zgody.

Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej oraz na stronie internetowej www.play.pl).

Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez Play, to możesz wnieść skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, uodo.gov.pl).

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Niektóre decyzje są podejmowane w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie automatycznej analizy danych np.:

  • ocena wiarygodności płatniczej. Od tej oceny zależy, czy możemy podpisać z Tobą umowę lub czy poprosimy Cię o wpłatę kaucji. Ocena wiarygodności płatniczej zależy od danych przekazanych Play i danych, które pozyskamy z biur informacji gospodarczej lub biura informacji kredytowej
  • propozycja treści wideo do obejrzenia. Dzięki zautomatyzowanemu profilowaniu możemy dopasować wyświetlanie rekomendowanych filmów, seriali i programów do obejrzenia w aplikacji PLAY NOW, wysyłać Ci komunikację dopasowaną do tego, co wcześniej oglądałeś lub masz w swoim pakiecie.

Zasady prywatności związane z serwisami internetowymi Play opisuje Polityka prywatności i cookies Serwisów Internetowych P4 sp. z o.o.

Dokumenty

Sprawdź ofertę Play

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line

Aktualne promocje 🔥

dla Ciebie i dla domu

Smartfony

nowości już od 1 zł

Internet

światłowodowy i mobilny